مشتریان بدانند که …

۰۳۴۳۵۷

 

قبل از انتخاب قالب سایت و فروشگاه اینترنتی این مقاله را بخوانید!

آیا تا به حال تجربه این را داشته اید که علی رغم تلاش زیادی که برای معرفی محصول و خدمات سایت، تولید محتوا و سئو سایت خود می کنید، اما باز هم سایت شما دیده نمی شود و یا کاربر پسند نیست؟

انتخاب قالب مناسب ، اولین گام برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق است. اگر سایت شما قالب مناسبی نداشته باشد، قطعا نمیتوانید رضایت کاربرانتان را جلب کنید و این اتفاق خوبی نخواهد بود. از سمت دیگر قالب شما می تواند در سایر زمینه ها مثل سئو، امنیت و … موثر باشد. اگر قالب شما ساده ترین موارد امنیتی را هم رعایت نکرده باشد، قطعا سایت مورد حمله سایبری قرار خواهد گرفت. همچنین چنانچه قالب فروشگاهی شما از نظر سئویی استاندارد نباشد، تمام تلاش ها و هزینه های شما برای پیشرفت و دیده شدن سایت بی نتیجه خواهد بود. در این مقاله به شما نکاتی گفته می شود تا بتوانید با آگاهی بیشتری قالب فروشگاه اینترنتی مناسب سایت خود را انتخاب نمایید و یک کسب و کار موفق داشته باشید.

ریسپانسیو بودن قالب

 

انتخاب ریسپانسیو بودن قالب امری اختیاری نیست. شما باید و باز هم تاکید می کنم باید یک قالب ریسپانسیو را انتخاب کنید. تعداد قابل توجهی از ترافیک سایت از طریق گوشی های تلفن همراه و تبلت ها جذب می شود. در نتیجه قالب باید به گونه باشد که بر روی این صفحات به خوبی نمایش داده شود.

 

موتور جستجوگر گوگل به وب سایت هایی که موبایل فرندلی هستند، امتیاز بیشتری می دهد و آن ها در رتبه بندی بهتری در نتایج گوگل نشان می دهد. امروزه اغلب تم های وردپرسی ریسپانسیو هستند، اما هنوز هم فروشندگانی هستند که قالب هایی با عرض ثابت تولید می کنند و به فروش می رسانند.

 

سازگاری با تمامی مرورگرها

 

۰۸۱۵۵۸

کاربران برای سرچ های خود از مرورگر های متنوعی استفاده می کنند. هر مرورگر ویژگی های خاص خود را دارد و قابلیت های مرورگر ها نیز باهم متفاوت است. به این نکته توجه داشته باشید که طرح زمینه شما ممکن است در مرورگر مورد استفاده خودتان، عالی به نظر برسد، اما در مرورگرهای دیگر به طور کامل نمایش داده نشود و یا حتی در دیگر مرورگرها، صفحه شما کاملا لود نشود!!!

 

بیشتر توسعه دهندگان قالب وردپرس با استفاده از ابزارهای پیچیده، قابلیت سازگاری قالب با مرورگر را به طور دقیق، آزمایش می کنند. اما توصیه می کنیم شما هم در زمان خرید قالب حتما درباره سازگاری آن با انواع مرورگر ها اطلاعات کسب کنید. به یاد داشته باشید که قالب باید هم برای مرورگر های تلفن همراه و تبلت سازگار باشد و هم برای مرورگر های دسکتاپ.

 

پشتیبانی حرفه ای

یکی از پوئن های منفی که قالب های رایگان دارند این است که هیچ پشتیبانی و تضمینی برای آن وجود ندارد. در نتیجه در زمان بروز مشکل و بهم ریخت شدن قالب مجبور خواهید شد که به شخص ثالثی مراجعه کنید و با پرداخت هزینه های گزاف، مشکل خود را برطرف کنید.

امنیت

 

حفظ اطلاعات و جلوگیری از آلوده شدن مستندات و هم چنین تامین امنیت وب سایت یکی از وظایف صاحبان سایت است. متاسفانه قالب هایی وجود دارد که حاوی کد های مخرب و حفره های امنیتی می باشد که به دزدان اینترنتی و هکرها، امکان دسترسی و سرقت اطلاعات را می دهد.

 

به قالب هایی که دارای کد های مخرب و حفره های امنیتی هستند، NALL گفته می شود. قالب های NALL با ارسال لینک های اسپم و کاهش سرعت وب سایت، بر روی سئو سایت تاثیر منفی گذاشته و اعتبار برندینگ شما را به خطر می اندازد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره رایگان و آنالیز کامل وبسایتتان با مشاورین ما در تماس باشید

+989903939250
arzhangseomaker@gmail.com
+989903939250
+989197475993
WhatsApp
Phone
Email
Telegram
اسکرول به بالا